انگار تقدیر من است ، باید پذیرفت. درد را می گویم ، من باید درد بکشم تا جیزی خلق کنم ، انگار قرار است چیزی از من برای آیندگان بماند . اما اگر اینهمه درد کشیدن برای هیچ چیز نباشد چه؟
چکار باید کرد؟
نشتی های ذهن رجب...ما را در سایت نشتی های ذهن رجب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57