پاسخ بده از این همه مخلوق چرا من؟ تا شرح دهم، از همه ی خلق چرا تو؟

خرید بک لینک
همیشه که قرا نیست که دنیا بر وفق مرادت باشد ، گاهی بر وفق هوشنگت یا سالارت یا حتی بر وفق کودک درونت است. اما ایت روزها امکان ندارد بعد از خوشحالی بعد از گل سریع از زندگی پنالتی نخورده باشم و حالم گرفته نشده باشد. اصلا این سیستم به کار من نمی اید باید در لاک دفاعی بروم. به من حمله نمی اید . این روزها که بی گدار به اب زده ام و حمله کرده ام بی دفاع ماندم و دفاعم جا ماند و هی ضد حمله خورده ام

هرچه صادقانه از وسط پیش رفتم ، اما بیشتر از جناحین دورم زده اند

بهترین شیوه لاک است. نه قرمز نه صورتی فقط دفاعی. بروی توی لاکت و چنان فرو بروی که کسی نتواند وارد شود.

بدی زندگی انجاست که درست زمانی که حالت گرفته ست از دست کسانی که قرار است کمکت کنند دلگیر میشوی. درست کسانی که قرار بوده امیدت باشند ، نا امیدت میکنند ، کسانی که قرار بوده مرهم بشوند ناخوداگاه زخم می زنند. من به این ناگاه و بی گاه زخم زدن ها ، عوض شدن ها عادت دارم. اما کم پیش می اید که کسی را که به تو اسیب می رسانی دوست داشته باشی. انجا داستان غم انگیز می شود او زخم میزند و تو فقط خی،ه میشوی و کاری از دستت بر نمی اید ، فقط میتوانی بغلش کنی.

ای کاش ما ادمها قدر چیزهایی را که به سختی بدست اورده بودیم را می دانستیم. هروقت خواستید چیزی را از دست بدهید ساده ترین کار این است بی دلیل و بی علت محاکمه و مواخضه اش کنین، بهترین راه برای از دست دادن همین است.


نشتی های ذهن رجب...

ما را در سایت نشتی های ذهن رجب دنبال می‌کنید

برچسب: پاسخ,مخلوق,دهم, نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 23:58

صفحه بندی