بی ربط ها

خرید بک لینک
من آرزوهای زیادی داشته ام که همه را باد با خود برد ، اما از آنجایی که سختی ها بسیار سنگین اند ، باد آنهارا گذاشت و گفت : کون لقت ، خودت ببرشان.

من از امروز تصمیم گرفتم که زندگی به هیچ ورم نباشد، نه این ورم و نه آن ورم ، نه ورِ وسطم . من تصمیم گرفته ام با دنیا یک بَتِل راه بی اندازم و با چند صد بربر و دو صد بالون یک اتک بزنم و در اخر خودم کینگ شوم و برم سه ستاره از دنیا بگیرم.

الان در پیش خودتان می گویید این رجب عجب کلش آف کلین بازه قهاری است. اما امان از بی خردی. شما نمی دانید و روحتان هم خبر ندارد که من اصلا وقتم را با این چیزها نمی گذرانم و فقط از بس اطرافیانم این کوفتی را بازی کرده اند ، من هم به طی طریقی آن را فهمیده ام.

الان که نگاهی به آن بالا کردم دیدم از هر دری سخنی گفته ام ، پس به این کارم ادامه می دهم و یک مطلب دیگر که هیچ ربطی و صنمی با مواضع بالا ندارد بیان می کنم مثلا :

چی بگویم ؟؟

هااا؟

آهان ، من اسهال هستم و اینکه در هنگام این ضایعه ی بزرگ کمی هم دلتنگ کسی باشی ، باعث می شود یک حس خاص داشته باشید که قابل گفتن نیست.

این هم یک سخن بی ربط دیگر

بازهم میخواهید بی ربط سخن بگویم؟؟

آری؟؟

پ.ن:

1-دلم لک زده است، چجوری لکش را پاک کنم؟؟

نشتی های ذهن رجب...

ما را در سایت نشتی های ذهن رجب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 7:30

صفحه بندی