من از امروز تصمیم گرفتم که زندگی به هیچ ورم نباشد، نه این ورم و نه آن ورم ، نه ورِ وسطم . من تصمیم گرفته ام با دنیا یک بَتِل راه بی اندازم و با چند صد بربر و دو صد بالون یک اتک بزنم و در اخر خودم کینگ شوم و برم سه ستاره از دنیا بگیرم.
الان در پیش خودتان می گویید این رجب عجب کلش آف کلین بازه قهاری است. اما امان از بی خردی. شما نمی دانید و روحتان هم خبر ندارد که من اصلا وقتم را با این چیزها نمی گذرانم و فقط از بس اطرافیانم این کوفتی را بازی کرده اند ، من هم به طی طریقی آن را فهمیده ام.
الان که نگاهی به آن بالا کردم دیدم از هر دری سخنی گفته ام ، پس به این کارم ادامه می دهم و یک مطلب دیگر که هیچ ربطی و صنمی با مواضع بالا ندارد بیان می کنم مثلا :
چی بگویم ؟؟
هااا؟
آهان ، من اسهال هستم و اینکه در هنگام این ضایعه ی بزرگ کمی هم دلتنگ کسی باشی ، باعث می شود یک حس خاص داشته باشید که قابل گفتن نیست.
این هم یک سخن بی ربط دیگر
بازهم میخواهید بی ربط سخن بگویم؟؟
آری؟؟
پ.ن:
1-دلم لک زده است، چجوری لکش را پاک کنم؟؟
نشتی های ذهن رجب...ما را در سایت نشتی های ذهن رجب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170